Tuesday, November 17, 2009

Baru balik dari Medan.

Pada 12 November hingga 15 November,aku telah berpeluang menyertai rombongan ke Medan,Indonesia.Ini kali ketiga aku ke Medan,.tetapi kali pertama aku ke tasek danau toba,tahun depan aku ingat nak kayuh ke danau toba lerrr............







ooo hhh my girl,i love u so much,kapan kita boleh bertemu lagi ya........


makan bersila......


Depan hotel danau toba,Medan.


sseeeeeeeeejjuukkkkkkkkk


nampak bilik aku..


air terjun sipiso-piso


rumah batak


rumah batak


di pulau samosir


danau toba hotel,prapat


Permandangan Lake Toba.
Depan bilik aku.

bahagian belakang bilik aku,Danau Toba Hotel,Prapat.


Kapal terbang yg bawak aku ke Medan


Ipoh airport

2 comments:

  1. Moh tahun depan kita pi pulak .... ni kisah tahun 2008:- http://zankx.blogspot.com/2008_06_01_archive.html

    ReplyDelete
  2. insyallah nak kayuh d danau toba mtb.

    ReplyDelete